Jak kupować?

Elektroniczny system sprzedaży, polega na sprzedaży poprzez stronę www.delikatesyemis.pl.

Sprzedaż przebiega w następujący sposób:

1.

Wybieramy produkty które chcemy zakupić do koszyka

Na stronie danego produktu, lub na stronie kategorii, należy wpisać w okienku "ilość" ilość produktów jakie chce się zakupić. Uwaga, jeżeli w okienku "ilość" jest wpisana liczba "0.1" oznacza to, że produkt sprzedawany jest na wagę a liczba "0.1" oznacza 100 gramów.

Następnie dodajemy dane produkty do koszyka zakupów, klikając przycisk "Dodaj".

Aby obejrzeć produkty jakie dodaliśmy do koszyka, możemy przejść do koszyka, klikając link "Twój koszyk" na samej górze strony lub w przycisk "Zamów" znajdujący się na dole tzw. Koszyka małego.Koszyk mały widoczny jest na każdej stronie w prawym górnym rogu strony. W małym koszyku widoczne jest tylko pięć ostatnio dodanych produktów.

W koszyku możemy:

zwiększać lub zmniejszać ilość, zmieniając liczbę w okienku i klikając "Przelicz". W tzw. Koszyku małym wystarczy kliknąć ikonkę plusa lub minusa aby zatwierdzić zmianę ilości.

usuwać z koszyka poszczególne produkty, klikając krzyżyk w kolumnie "usuń". 

2.

Formularz zamówienia Gdy w koszyku posiadamy wybrane przez siebie produkty, klikamy przycisk "Zamów" znajdujący się na dole tzw. Koszyka małego. Po tej czynności ukaże nam sie tzw. Duży koszyk, który jest pierwszym krokiem z pięciu jakie trzeba przejść aby poprawnie złożyć zamówienie.

W formularzu zamówienia przechodzimy następujące kroki:

Koszyk - tutaj możemy ostatecznie skorygować ilość produktów, ewentualnie usunąć niektóre z nich. Należy pamiętać aby po zmianie ilości kliknąć przycisk "Przelicz". Gdy jesteśmy zdecydowani klikamy "Przejdź dalej".

Logowanie / Rejestracja - ten krok pojawia się tylko wtedy gdy nie jesteśmy zalogowani, w przeciwnym razie przechodzimy od razu do kroku trzeciego. Jeżeli posiadamy aktywne konto wystarczy się zalogować. Jeżeli nie posiadamy konta należy się zarejestrować, poprawnie wypełniając pola formularza rejestracyjnego. Po kliknięciu przycisku "Rejestruj" na podany przez Państwa adres e-mail zostaje wysłany list z linkiem aktywującym konto. Należy kliknąć ten link aby aktywować konto. Bez aktywacji dalszy proces zamówienia jest niemożliwy. Po kliknięciu w link aktywacyjny od razu wyświetli nam krok trzeci formularza zamówieniowego opisany poniżej.

Warunki dostawy - tutaj wybieramy preferowany termin dostawy. Można także zaznaczyć chęć otrzymania faktury na dane zamówienie. Po poprawnym wypełnieniu formularza klikamy przycisk "Dalej".

Kasa - tutaj wybieramy formę płatności z dostępnych opcji. Podany jest również szczegółowy koszt zamówienia.

Potwierdzenie zamówienia - tutaj już nic nie wypełniamy. W przejrzysty sposób przedstawione są szczegóły zamówienia. Sprawdzamy poprawność danych i jeżeli wszystko się zgadza klikamy przycisk "Zamawiam". Po poprawnym przejściu procesu zamówieniowego automatycznie zostaje wysłany do Państwa e-mail potwierdzający zamówienie ze szczegółowymi informacjami.

Historię zamówień można również śledzić w zakładce "Twoje zamówienia" znajdującej się na samej górze strony jeżeli jesteśmy zalogowani.

3.

Przydatne udogodnienia Dla zalogowanych użytkowników dostępne są również funkcje takie jak lista ulubionych produktów, listy zakupowe, oraz zlecenia stałe.

Jak to działa:

Aby dodać produkt do ulubionych należy kliknąć ikonkę z serduszkiem znajdującej się przy przycisku "Dodaj".

Listę zakupów tworzy się poprzez kliknięcie w link "Zapisz jako listę zakupów" znajdujący się na dole tzw. Małego koszyka. Wtedy wszystkie produkty znajdujące się w naszym koszyku wpadają do nowej, lub uprzednio utworzonej listy zakupów.

 

Życzymy udanych zakupów!